vinTagesworld Flash forum
Na enkele jaren dacht ik "
hey, laat ik mijn quote functie eens een keer fixen"
Nou bij deze dus

Als je een fragment uit een bepaalde text selecteerd en dan op de bijhorende quoteknop klikt, dan worden die regels tussen quotes gezet in het reactie veld, dit echter zonder opmaak en of codetags.
Zodra je meer regels selecteert dan die uit de "reactieDIV" of hele maal niets, dan wordt het gehele bericht inclusief opmaak tussen quote tags gezet in het reactieveld.
Mochten jullie problemen ondervinden, gelieve deze dan te melden in dit topic.
bvd
quote vinTage :
Eens zien wat er gebeurd met quote in quote
actionscript code//en wat doet een codeblok?
trace('hallo')
edit: grrr, het quoten van hele berichten gaat niet soepel tussen quote tags, de quote tag wordt dan vroegtijdig afgesloten...php tijd dus (ooit ^^)
laatst ge-edit op: 11-06-10 om 15:40
door pretje op 11-06-10 om 15:39
quote :actionscript code//en wat doet een codeblok?
trace('hallo')
edit: grrr, het quoten van hele berichten gaat niet soepel tussen quote tags, de quote tag wordt dan vroegtijdig afgesloten...php tijd dus (ooit ^^)
laatst ge-edit op: 13-06-10 om 10:38
door W0utah op 11-06-10 om 16:43
quote pretje :quote vinTage :actionscript code//en wat doet een codeblok?
trace('hallo')
jah, ik ben er me van bewust dat de quotes in quotes niet werken (zie starttopic's edit :D )
Maar ik ga erover brainstormen (oa met hulp van sitemasters)
edit WOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote W0utah :quote pretje :quote vinTage :actionscript code//en wat doet een codeblok?
trace('hallo')
laatst ge-edit op: 13-06-10 om 10:34
door pretje op 13-06-10 om 10:41
quote vinTage :jah, ik ben er me van bewust dat de quotes in quotes niet werken (zie starttopic's edit :D )
edit WOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote W0utah :quote pretje :quote vinTage :actionscript code//en wat doet een codeblok?
trace('hallo')
laatst ge-edit op: 13-06-10 om 13:05
door W0utah op 13-06-10 om 13:09
It works!!
quote pretje :quote vinTage :jah, ik ben er me van bewust dat de quotes in quotes niet werken (zie starttopic's edit :D )
trace('hallo')
Zo nog een beetje gefine-tuned
door W0utah op 20-06-10 om 12:29
Let's test the über quote
quote :quote :quote :quote W0utah :It works!!
quote pretje :quote vinTage :jah, ik ben er me van bewust dat de quotes in quotes niet werken (zie starttopic's edit :D )
trace('hallo')

edit: werkt goed :)
laatst ge-edit op: 20-06-10 om 12:29
cool he
quote :
quote :
quote :
quote :
quote :
quote :
Duss
duss wat?
Je moet