vinTagesworld Flash forum

Stel zelf een vraag in het flash forum!

Jobs en Flash
blokje door Gustaaf op 30-04-10 om 11:27
Voor mensen die zich vervelen

http://www.telegraaf.nl/digitaal/6633076/__Jobs_vindt_Flash_iets_uit_het_verleden__.html?p=33,2

laatst ge-edit op: 30-04-10 om 11:27

<< [1] [2] [3] [4] [5] >>
Reply
blokje door vinTage op 30-04-10 om 13:04
lollig dat die pagina de moord stikt van de flash advertenties

Maar ik denk ook dat flash minder en minder gebruikt gaat worden voor websites, er zijn tegenwoordig kei veel javascript libraries waarbij je een hele waslijst aan "dezelfde" effecten kan bereiken.
Niet alles zal waarschijnlijk kunnen, maar de meeste dingen toch al wel.

Reply
blokje door rodojo op 04-05-10 om 14:47
Ook microsoft heeft al kritiek :
http://www.nu.nl/internet/2238674/microsoft-heeft-kritiek-flash.html

laatst ge-edit op: 04-05-10 om 14:48
Reply
blokje door vinTage op 04-05-10 om 19:45
och, ik maak me niet druk hoor, er zijn nog meer dan zat dingen die zonder flash nog niet kunnen.
Voor spelletjes etc zijn die gekke kleine dingen toch allemaal ongeschikt, dus boeie als het op die frutsels niet zit :P

Reply
blokje door rodojo op 06-05-10 om 12:45
Offtopic:
Ik wil niet moeilijk doen, maar ik heb een spelfout gevonden. Als iemand zijn/haar bericht heeft veranderd, dan staat onder het bericht: 'laatst ge-edit op: DD-MM-YY om TIJD'.

De spelfout is ge-edit, ge-edit moet worden geschreven als geëdit, omdat als je als je geedit schrijft, dan kunnen de twee e's worden gezien als één klank. Als je, zoals hier, toch twee andere woorden ermee bedoeld, moet dat altijd met een trema worden aangegeven en nooit met een -(als ik het goed heb).

Ik vind het zelf niet erg als het met een - wordt geschreven (niemand denk ik), maar ik houd er van om het te corrigeren :p

laatst ge-edit op: 06-05-10 om 14:33
Reply
blokje door Gustaaf op 12-05-10 om 11:08
Je hebt gelijk rodojo.
Als je iets kan verbeteren moet je het ook doen.

Reply
blokje door vinTage op 13-05-10 om 01:08
Ik zie liever nuttige as3 toevoegingen

/me maakt zich geen zorgen om futiliteiten

Als het nog lang doorgaat zoals nu, dan haal ik deze site offline (geen input/inkomsten/backlinks, etc)
Daarnaast heb ik ondertussen andere interesses die ik meer interessant vind dat het uitpluizen van andermans problemen

laatst ge-edit op: 13-05-10 om 01:12
Reply
blokje door rodojo op 13-05-10 om 21:38
Tja. Als je meer leden wil, dan heb je een grootschalige(re) reclame nodig en/of de leden beter binden.
Ik bedoel: iedereen die hier komt, komt voor de scripts, iedereen die aangemeld is, is alleen lid omdat die persoon één vraag heeft/had. Van de 400(schatting) leden zijn er maar 4/5 redelijk vaak online. Dat is belachelijk weinig.

Ik denk dat je de site wat moet opvrolijken als het ware, de site meer opties geven, meer actualiteiten bijhouden, een poll, subforums(ik bedoel dan ook één als koffiehoek(PHPHulp heeft/had dat ook (dit is trouwens nou ook zo'n typische thread voor de subforum 'koffiehoek'))) etc.
Ik zou zeggen, kijk een beetje naar PHPhulp(ook al staat ie ondertussen maanden offline) en/of naar sitemasters.be.

EDIT:
Nu ik net kijk op PHPhulp.nl, is die weer online. Dat werd tijd :p

laatst ge-edit op: 13-05-10 om 21:52
Reply
blokje door vinTage op 14-05-10 om 00:11
sitemasters offline ? ik ben daar zelf ook mod en kom er dus dagelijks, maar ik weet geen downtime van sima hoor :p

een koffiehoek komt hier doodsimpel NIET in, ik wil (als dit blijft duren) dat de site flash related/only is en blijft.
Op sima ben ik ook een tegenstander van 'brol' posts!!

Subfora komt er hier dus 100% zeker NIET in, want het is flash only, en als er ooit wel een subje zou komen, dan is het 'as2, as3 of noob'.
Zolang de vragen flash related zijn, is het goed voor mij.
Het is nooit mijn bedoeling geweest om hier een 'web'dev forum van te maken, ik ben hier ook redelijk streng in en sluit/delete alle 'offSite' topics.

phphulp...mjah, er zijn vast heel skilled leden, maar ik vind hun site helemaal k*t.
Veel te smal, na elke TS een google ad..en te veel brol posts/vragen.
sitemasters heeft hetzelfde prbleem, alleen is de layout daar net iets/heel klein beetje, beter.

Reply
blokje door rodojo op 14-05-10 om 01:08
Het waren enkel wat suggesties. Maarja, jij moet het weten.

Ik bedoelde alleen dat PHPhulp offline was, de haakjes stonden pal achter PHPhulp en niet achter sitemasters.be .

Maar als het echt flash-only blijft, waarom zou je als gebruiker dan niet naar sites gaan als flashfiles? Ik bedoel, die hebben nog veel meer actieve leden volgens mij.

Ik zou zelf een beetje de concepten van alle topsites(ook van niet-flash sites(het gaat om het concept/opbouw)) op een hoop gooien en er zelf iets van maken, maar ja, wie ben ik?

Mijn hele hoofdgedachte is dit: je hebt geld voor een domein uitgegeven, jouw tijd erin gestopt en weet ik het. Als je binnenkort/over een tijd de domeinnaam wil afzeggen, dan heb je alles wat je ervoor hebt gedaan voor niets gedaan(ik bedoel, jij zelf hebt er geen doel als het ware mee behaalt). Het kostte alleen tijd en geld.
Volgens mij was/is jouw doel met deze site onder andere veel bekendheid, veel actieve leden(=veel vragen uiteraard) en lol. Maar hoe kan dat met 5(ofzo) actieve leden?

Interpreteer me niet verkeerd, ik probeer je niet over te halen om de hele site te veranderen maar ik geef enkel suggesties .

laatst ge-edit op: 14-05-10 om 01:19
Reply
blokje door vinTage op 14-05-10 om 01:18
Ik waardeer je input wel hoor, maar een comunitie doe je niet alleen he :p

f lash f iles, je bedoeld die rippers van voormalig flashfreaks ?
Neen, dan ga ik liever naar flashfocus (de originele 'eigenaars' (van de inhoud) van flash files..)

En nog een keer, ik wil helemaal niet dat "dit" een mega site wordt, maar nu kost het me geld en DAT wil ik OOK niet ;-)
Deze site doet het best goed in google, dus waarom zou het me nog geld moeten kosten?

Vroeger <= lol, had ik nog wel wat input van leden in de tuts/scripts en DAT wil ik juist hebben, die paar centen die me dit jaarlijks kost lig ik niet wakker van, maar nu heb ik het idee dat ik alleen op afroep scriptjes maak voor "vragers".

<< [1] [2] [3] [4] [5] >>
Je moet aangemeld zijn om te kunnen reageren.