vinTagesworld Flash forum
door furax op 16-08-07 om 10:08
Hey,
Ik ging zonet even kijken op de leden pagina en merkte dat Vintagesworld al aan 200 leden zit.
Proficiat Vintage voor deze ongetwijfeld historische mijlpaal in de geschiedenis van het internet

Mogen we binnenkort nog veranderingen aan de site verwachten? Extra features of iets dergelijk? Of blijft alles zo ongeveer als het nu is?
Grtz
door W0utah op 16-08-07 om 10:12
hop naar de 300
Yeeej 200

Over die veranderingen:
as3 gedeelte is aangemaakt, dus weldra een gedeelte voor as3 tutorials en we (Murfy, Ontani, Lemon en ik) hebben onze eigen dedicated server gehuurd.
Hierbij heeft iedereen dus root access, en weldra zal de chat/pm dan toch een feit gaan worden.
De opbrengsten van de google ads staan nu op
quote :
Totale opbrengst US$ 74,87
Dus er begint zich een basisje te vormen voor een prijsje met een daaraan verbonden wedstrijdje natuurlijk.
Verder, als jullie goede ideeën hebben, mogen jullie die natuurlijk ook opperen.
laatst ge-edit op: 16-08-07 om 20:10
Proficiat aan alle medewerkers van Vintagesworld met deze 200ste mijlpaal.
Misschien een suggestie ...
Hoewel we op dit forum altijd bovenop de problemen zitten(ook de oplossingen natuurlijk)zien we eigenlijk nooit wat het uiteindelijk resultaat is van dit alles. Ik vraag me vaak af wat doen die mensen eigenlijk ... kunnen we misschien eens wat afgewerkte producten bewonderen. Ook dat kan geweldig inspireren.
Alvast bedankt voor de goede zorgen en het niet aflatend geduld zodat ook simpele flashers aan bod kunnen komen.
Walter

laatst ge-edit op: 16-08-07 om 21:00
door furax op 17-08-07 om 09:39
Een goed idee Waltert.

Ik moet toegeven dat ik de laatste 2-3 maand bijzonder weinig met flash en AS bezig ben geweest, voor verschillende redenen (examens en er ook wel een beetje genoeg van).
Nu ben ik al een poosje op zoek naar een job en daardoor heb ik in de vakantie ook niet echt de tijd genomen om me nog eens op flash toe te leggen.
Maar nu ik terug uitzicht krijg op een goede (en toffe) job, begint het terug te kriebelen.

Het zal misschien nog niet voor de eerste 2 weken zijn, maar binnenkort mag er van mij 1 en ander in de flashcase verwacht worden.
Hopelijk zijn er ondertussen al anderen die mijn voorbeeld volgen

edit: Dit is en blijft natuurlijk een flashcommunity, maar misschien is het een idee om een heel klein plekje van de site open te stellen voor bijvoorbeeld een grafisch deel? Aangezien ontwerpen en flash ook nogal vaak samengaan?
Er is op dit moment wel de flashcase, maar zoals de naam al zelf zegt...

laatst ge-edit op: 17-08-07 om 10:01
Ik zou wel een "graphic" categorie kunnen bijmaken in de tutorial sectie, maar ik wil deze site echt flash only houden.
Niet omdat ik de rest niet interessant vind, maar gewoon omdat er meer "webdev" communities zijn dan flash communities, zo hoop ik dus dat de bezoekers hier een fatsoenlijk antwoord krijgen, in plaats van "(belachelijke)gokjes" zoals op een webdev forum. (dit zie ik althans heel vaak op verschillende (grote) communities).
Als er iemand zich aanmeld om een aantal "grafische" tuts te maken, dan maak ik die categorie bij in de tutorials
door W0utah op 18-08-07 om 12:21
misschien een stom idee, maar denk dat veel mensen het wel kunnen gebruiken (waaronder mezelf).
Iets van een ideeënbus, zoals de flashcase, maar je post jouw idee dat je hebt om iets in flash te maken en dan kan een ander lid het idee gebruiken om iets te maken in flash.
Ik wil wel iets maken in flash, maar meestal zit ik met het probleem dat ik geen idee heb wat
Dit topic is gesloten.